Τίτλος: οικονομία της επισκεψιμότητας
Ακριβής Ορισμός:
Η Οικονομία της επισκεψιμότητας είναι μία έννοια που λαμβάνει υπόψη της οικονομική δραστηριότητα πολύ ευρύτερη από αυτή που παραδοσιακά περιγράφεται ως “τουρισμός και εκδηλώσεις”. Το Παγκόσμιο Συμβούλιο Ταξιδιών και Τουρισμού (WTTC) το ορίζει ως οποιαδήποτε άμεση, έμμεση και προκαλούμενη οικονομική δραστηριότητα που προκύπτει από τις αλληλεπιδράσεις των επισκεπτών με μια προορισμό έξω από το συνήθες περιβάλλον τους. Περισσότερο, είναι μια φράση που χρησιμοποιείται για να περιγράψει το οικονομικό όφελος της δραστηριότητας των επισκεπτών όχι μόνο για τη βιομηχανία που σχετίζεται άμεσα με τον τουρισμό, αλλά και με έναν πολύ πιο ευρύ πραγματικό νόημα.
Αγγλικός Ορος: the visitor economy
Αγγλικό κείμενο:
The visitor economy is a concept that takes into account economic activity much broader than that traditionally described as ‘tourism and events’. The World Travel and Tourism Council (WTTC) defines it as any direct, indirect, and induced economic activity resulting from visitors’ interactions with a destination outside their usual environment. More so, it is a phrase used to describe the economic benefit of visitor activity not only for the industry directly related to tourism, but in a very real wider sense.
Παραπομπή /Πηγή (link): THRIVE 2030: Australia’s national strategy for the long-term sustainable growth of the visitor economy
Κατηγορία: Επιχειρηματικότητα, Έρευνα, Καινοτομία